1 Milyon Yazılımcı Projesi Başvuru Nasıl Yapılır

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, "1 Milyon Yazılımcı Projesi" ile ilgili detayları anlattı. Bakan Albayrak açıklamasında programa katılmak isteyenlerin, internet üzerinden başvuru yapacaklarını ve özgeçmiş dolduracaklarını duyurdu. Projede 13 kategoride, 46 bin 742 dakikadan oluşan 31 eğitim bulunuyor. İşte 1 Milyon Yazılımcı Projesi 

 

İşte Başvuru  Ekranı  PROJE İÇİN TIKLA

 

EĞİTİMLER NASIL OLACAK?

Bakan Albayrak’ın açıklamaları şu şekilde:

Bakanlığımızın gençlerimizin hizmetine sunduğu bu proje kapsamında gençlerimiz; BTK'daki eğitim portalı üzerinde eğitim alacaklar. 13 kategoride, 46 bin 742 dakikadan oluşan 31 eğitim şu anda hazır. Ve yıl sonuna kadar eğitim sayısını 100'ün üzerine çıkaracağız.

 

Popüler Yayınlar

BACKLİNK NEDİR?

Resim

SQL Açığı Nedir?